Zdravotní následky požívání pervitinu
Zvědavka
Cca 5 měsíců si dáváme jednu noc o víkendu s přítelkyní "jízdu na perku". Jinak žádné ostatní drogy (cigarety,alkohol, tráva, MDMA, atd...) nepožíváme. Stravujeme se velice zdravě (východní styl stravy) a každý den pravidelně doplňujeme hladinu minerálů a vitamínů. Prostě jen pro zpestření sexu :o) . Jaký to má vliv na naše zdraví? Zajímá mě to opravdu hodně do detailu:co přesně tato droga požkozuje (které orgány a jak), krátkodobý i dlohodobý vliv na tyto orgány, pamět, potenci, otěhotnění, atd.... - zatím jsem to nikde nesehnal :o( Závislost neřešíme a ani jí nikdy řešit nebudem-rozumíme si v sexu i bez toho a k našemu běžnému životu to není opravdu potřeba (já 28-ona 22)

Odpověděl: Bára Orlíková
No, dost se podivuji nad kombinací východního stylu a pervitinu, ale je to koneckonců vaše volba. Užívat pervitin pro zpestření sexu - na to je to látka dost nebezpečná. Když se podíváte do kolonky Stimulační drogy/Pervitin, tak si tam něco o zdravotních důsledcích užívání můžete přečíst, když by vám informace takhle nestačily, mrkněte se do kolonky Literatura a kdyžtak se můžete na cokoli dozeptat. Kromě zdravotních (somatických) důsledků - následky na psychiku jsou taktéž nezanedbatelné, včetně rizika vzniku toxické psychózy, která není jen záležitostí týkající se dlouhodobého užívání. No, a v neposlední řadě závislost, kterémužto tématu se tak snažíte vyhnout, bych se být vámi začala pomalu věnovat. Pět měsíců víkendového užívání - dle mých zkušeností k té závislosti totiž není tak daleko, jak by to mohlo vypadat. Možná je lepší si připustit, že tahle možnost je a že pervitin jednoznačně návyková látka je, ať už ho berete z jakéhokoliv důvodu. A zvážit, zda už toho zpestření nestačilo, poněvadž pak se může stát, že se problémem závislosti budete nuceni zaobírat a že vás to možná překvapí. Pokud tak zdůrazňujete, že to k životu běžně nepotřebujete a v sexu si s partnerkou rozumíte i bez toho, tak bych si to nekazila... Jsou bezpečnější způsoby, jak si zpříjemnit život.