otakla ruka
Bob
Ahoj
Chci se zeptat jak lecit nebo jak pomoci .po injekcni aplikaci heroinu doslo k prudkemu otoku cele ruky .pri samotne aplikaci prudke paleni zil pripominajici az ohen nasledny otok cele ruky a bolesti , nehybnost prstu.barva ruky je v soucasnosti vice cervena a vice tepla nez ruka druha.v prvnich hodinach po aplikaci sice otok mirne klesl ale nyni cca 24 po se drzi a nechce nijak klesnou pricemz se stale rzi az nesnesitelne bolesti ruky.
Chi se timto zeptat co by mohlo asi tak pomoci aby otok klesl a bolesti ustoupily.
Dekuji Rob

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Možných příčin je více - od různých zánětů, flegmony, abscesu, po aplikaci mimo žílu. Těžko říct takto na dálku. Určitě existuje riziko rozvinutého zánětu, otravy krve, a podobně.
Proto dopručuji - neváhejte a navštivte lékaře. Buď chirurgickou ambulanci, nebo nejméně některé pražské K-centrum - Sananim, Na Skalce 819, Praha 5 Smíchov, v pracovní dny (ale i víkendy) do 20:00h.
Nebo Stage 5 - Mahenova 4, Praha 5, kousek od zastávky tramvaje č. 4, 9, 10 a 16 s názvem "U Zvonu".
Výměna injekčního materiálu probíhá v pondělí a úterý od 13 do 18 hod. a od středy do pátku od 10 do 18 hod. Kontaktní místnost je otevřena od pondělí do pátku od 13 do 18 hod.
Nebo Drop-in, Karolíny Světlé 18, Praha 1, úterý až pátek 9:00 - 17:30.
Opravdu někam zítra zajděte, ať neriskujte, že přijdete o ruku.
Dejte vědět, jak to dopadlo.
J.Chudomel