Detox
Bára
Dobrý den, jak nejrychleji vyčistím své tělo od diazepamů a stilnoxu? Tak důkladně, že se nebudou dát detekovat žádným testem a tím také docílíte toho, že mé tělo bude absolutně čisté. Existuje nějaký podpůrný prostředek, který by čistící proces urychlil?
Děkuji za odpověď
Jsem občasný konzument
Ale potřebuji a chci být absolutně čistá!

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Báro.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat látky z organismu. Záleží především na schopnosti organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání vypořádat. Na to je především potřeba abstinence a čas. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, dodržovat pitný režim (nealko) + pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit (ale opravdu jen mírně). Zásadní pro detoxifikaci stále platí úplná abstinence.
Benzodiazepiny lze v organizmu detekovat, podle jejich vylučovacího poločasu, u krátce působících ještě po několika dnech, ale u dlouhodobě působících až 3 týdny od posledního užití, v závislosti na jejich množství a frekvenci užívání.
Netuším, co máte na mysli občasným konzumentem. Tyto léky mají závislostní potenciál, pokud jsou užívány denně delší dobu, bylo by třeba vysazení absolvovat pod lékařským vedením a dohledem. Ale pokud jste je užívala jednorázově s delším časovým odstupem, nemělo by to snad být dramatické. Každopádně, kdyby ano, obraťte se na lékaře.
Mějte se hezky, ať to máte brzy a bez komplikací za sebou.
S pozdravem MK