pervitin nenici jen me ale i me blízke
Labo
Dobrý večer , je mi 26 . začal jsem s tim asi v 18ti kdy jsem si to dal 1 za mesic na akci abych se více pobavil , ve 20ti jsem zacal pracovat , kdyz uz jsem si snupnul , tak zásadově v pátek abych se z toho oklepal pres víkend a zacal pracovní týden jako normální clovek , jenze potom jsem to zacal snupat i pres týden , vesmes kdykoliv , nekdy víc nekdy mín, nekdy jsem 2 týdny nemel , potom jsem zase treba jel 4,5 dni v kuse , chodil jsem do prace i 3 dny nevyspany ,do ted nevím jak jsem ty stavy dokázal zvládnout , pokazde to bylo nekonecne utrpeni, po tom uz jsem ale začal tu práci bulat , kdy jsem do prace neprisel bez omluvy treba jednou , dvakrát do mesice ale porad mi to nadrizeny toleroval , protoze i pres to jsem byl tezko nahraditelný pracant. vetsinou jsem sedel na automatech zfetovaný misto toho abych byl v praci. vedel jsem že když už fetuju , tak si na tom aspon drzim tu práci, to jedine me drzelo nad vodou a rikal jsem si ze jsem v pohode, jenze ted do nedávna po 5 letech jsem už vynechával tu práci kvuli pervitinu tak casto,že už me vyhodili.vesmes co výplata to řešení perniku , potom následovalo to ze jsem vetsinou vse prohrál , potom půjčky,půjčky,půjčky a už jsem se vezl. vzdycky si reknu ze kdyz už si dám tak nepujdu hrát ty automaty ale jak mile jsem pod vlivem , svědomí zmizí a je všechno fajn a kdyby nahodou tak se vsechno vyresi potom nejak, potom ale zacnou na me padat takove laviny problemu ze mam co delat abych to sám ze sebou ustál v hlave...Rodina uz mi tolikrát pomohla že to není ani možné..Matka , která mi nejvíc pomáhá , tak te nejvíc ubližuju psychycky coz si uvedomim vzdycky az když příjdou dojezdy.nikdy v životě jsem to neaplikoval nitrolžilně ale to je asi fuk . chci žít jako normální človek,jenomže vůbec nevím jak na to.momentálně jsem bez prace a nemam sebevedomi zacit pracovat nekde v nové práci

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že jste napsal. Uvádíte, že byste rád začal znova a nevíte jak začít. Myslím, že první krok jste právě udělal, napsal jste a požádal o pomoc.
Máte na svou situaci (a to jak se celé vyvíjelo) docela reálný náhled, což jste ve výhodě. Mnoho aktivních uživatelů není absolutně schopno k něčemu takovému dojít, pojmenovat to co se dělo a děje, přiznat sobě, potažmo okolí, že mají problém.
Nevěšte hlavu, vše se dá řešit, ale musí se začít. Můžete postupně dát do pořádku sebe (tím bych určitě začala) a posléze nalézt práci a řešit problémy s dluhy, vztahy atd.
U Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace Renarkon. Zde kontakt a další info v přiloženém odkaze.
Kontaktní centrum, Renarkon o. p. s.
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
Tel: 595627005, 602670789
Email: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová email:  vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba: PO - PÁ 9.00 až 16.00
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Pokud se budete na něco potřebovat doptat, neváhejte kdykoliv napsat znovu.
Přeji dostatek sil, věřím, že to zvládnete. Budu ráda, když dáte vědět, jak se Vám to daří. Tak se držte!
S pozdravem MK