abstinence
revlon
Dobrý den,
syn absolvoval léčbu ze závisloti na pervitinu ve dvou zařízeních, v každém cca 3 měsíce od srpna 2015, s přestávkou jednoho dne. Ani druhou léčbu nedokončil pro porušené řádu...byl vyloučen. Teď pracuje, každý mšsíc chodí na testy k OL, ty jsou negativní, ted začal s léčbou žloutenky typu C, je hrozně impulsivní, odsekává, večně naštvaný na celý svět. Snažíme se s ním normálně komunikovat, ale je to těžké. Odborníka odmítá navštívit...můžete miněco poradit, jak s ním mluvit...případně nasměrovat, aby navštívil odborného lékaře - psycholog, psychiatr?
Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš popis je poměrně stručný a otázka mnohem složitější, než by se mohlo zdát. Každý je jiný, každá situace a každá rodina také, a tak neplatí skoro žádná obecná pravidla nebo rady. Napadá mě mnoho otázek, na které bych se potřebovala doptat, abych získala o situaci lepší obrázek.
Proto bych Vám doporučila vyhledat odborníka osobně, Vy nebo ještě lépe i ostatní z rodiny, kdo jsou do situace zaangažovaní. Můžete se tak poradit, co dál, jak se synem komunikovat a pomoci jemu i sobě.