Marihuana
Tomas
ano povedal som to mame strašne som sa bal, nechcem mojej mame a sebe komplikovat zivot, marihuanu uz v ziadnom pripade neskusim, snazim sa pit vela vody a tak vzplavit neziaduce latky z tela. A nieco k tomu ako mi je, nemam ziadne halucinacie to urcite nie, lem mam pocit ako keby sa mi vyplavovalo thc, kruti sa mi hlava a podobne, na chvilu to aj prestalo a znova, ja len dufam ze to prestane a ze to nieje nic vazne. Dakujem pekne s pozdravom tomas.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Tomáši.
Je dobře, že jste se rodičům svěřil. Už Vám je lépe? Pokud byste se i nadále cítil ,,divně" bylo asi rozumné obrátit se na odbornou pomoc, pro jistotu.
Netuším, kde žijete. Píšete slovensky, takže předpokládám, že někde na Slovensku.
Přikládám odkazy na databáze odborných pracovišť - Slovensko:
http://www.infodrogy.sk (rubrika Pomoc a podpora - po té podrubrika Adresář organizací).
http://www.infodrogy.sk/
http://www.azet.sk/katalog/centra-liecby-drogovych-zavislosti/
Kdyby něco, klidně zase napište. Kontakt můžete dát i mamince (kdyby se potřebovala na něco doptat).
Tak se držte, přeji, ať je brzy lépe.
S pozdravem MK