Marihuana
Tomass
Dobrý deň,mám za pár dní 16 rokov, tento rok na veľkú noc som si dal s kamarátmi marihuanu, boli sme traja a nebolo toho moc,stav potom nechcem ani zažiť, strašný strach proste to nebolo také ako u niekoho ze sa smeje a podobne, na druhy den bolo všetko v pohode, a teraz po dvoch týždňoch som skúsil znova tentokrát sám a oveľa menej, bol som totiž zvedavý či to bude tále iste ako pred tým, bolo to ale presne také isté hrozné, na druhý deň zase v pohode, ale o deň neskôr som dostal takzvany flash back alebo ako sa to volá začala sa mi točiť hlava a mal som neopisatelny strach ze som sa zbláznil nakoľko som si nič nedal, kamarát ma upokojil ze mi pravdepodobne nič nieje ze mam byť kľudny, tento flash sa mi stal včera a od vtedy cítim ze mam v sebe podobné staavy nie však tak silné, dostavam strach nechcem na trávu ani pomyslieť, nenormálne sa bojím ze sa mi niečo stalo s psychikou a ze sa s tým už nedá nič robiť, nemám žiadne halucinacie ani nič podobné, čítal som v rôznych diskusiach o podobnych zufalcoch. Prosím o pomoc ďakujem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Tomáši.
U disponovaných jedinců může i jednorázové užití jakékoliv drogy (včetně THC) vyvolat vážné psychické potíže nebo různé nepohody. Na dálku a bez vyšetření specializovaným lékařem nelze objektivně a především zodpovědně posoudit Váš stav, nicméně určitě už nic nekonzumujte! Za prvé Vám dává organismus jasný signál, že drogy ne a měl byste to respektovat, za druhé další konzumace čehokoliv by Váš stav mohl výrazně umocnit.
Nezvažoval jste variantu, že byste se svěřil rodičům? Obrátit se na odbornou pomoc by možná nebylo od věci. Přes internet opravdu nepoznáme co se s Vámi děje a jak vážné to je či není.
Když tak ještě napište.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK