Světloplachost z drog
Lupo
Dobrý den, nejdřív chcu poděkovat za minulou odpověď. Od tý doby jsem čistý a ty chutě už zas nejsou tak silný.
No a teď bych se chtěl zeptat, je možný že bych mohl mít z toho dřívějšího braní drog světloplachost? Často mě totiž bolí hlava od očí a často se mi stává že mi vadí světlo a to ani nemusí svítit slunce. Máma řiká že to mám z drog, tak nevim jestli je to možný. Předem děkuju za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
jsem ráda, že se držíte, a že už Vám to nedělá takové potíže. Zatím jsem se nikdy nesetkala s tím, co popisujete, zvlášť pokud už nějakou dobu neberete. Ale pravda je, že užívání drog je natolik komplikovaná a destruktivní záležitost, že následky mohou být i dost prapodivné. Nedá se tedy vyloučit, že světloplachost máte z drog, ale typické to rozhodně není. Možná to teď není až tak podstatné, spíš by bylo dobré se jí zbavit. Určitě bych doporučila zajít k očnímu lékaři, snad to nebude nic, s čím by si neporadil.