Kokain neurol a zizeni vozidla
MystiqueDiamond
Dobry den. Prosim o radu. Mam zloutenku a dnes jsem cely den uzivala kokain a ted si vecer vzala 2 neuroly na spani protoze jsem z toho mela dnes po sobe 2x epilepticky zachvat. Mam trochu strach. A druha vec jestek tomu jsem ridic tak jedtli by mi to zitra jeste nejak nasli v tele. Moc Vam dekuji.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Chápu Vás, že zjištění, že máte žloutenku, nicméně, v současné době je možné velkému procentu pacientů od této nemoci celkem dobře pomoci. Současná medicína umí velmi dobře hepatitidy (ve většině případů léčit), avšak nepíšete jaký typ máte, takže těžko se k tomu více vyjadřovat...
Každopádně, pokud se u Vás vyvinuly epileptické  záchvaty, být Vámi, tak se kokainu, a stimulanciím obecně, dále vyhýbám! Bylo by dobré, abyste se nechala vyšetřit u neurologa, který by Vám snad vyloučil diagnózu epilepsie a opravdu potvrdil, že tyto záchvaty byly způsobeny "jen" extenzivní konzumací kokainu.
S toxikologickou analýzou je to takto - samozřejmě, že našli. Nepíšete však v jakém vzorku, ale obecně - ve vlasech po dobu přímo úměrnou délce vlasů (třeba i půl roku a více nazpátek), v moči po dobu několika dní až týdnů (podle toho jestli myslíte kokain nebo alprazolam) a v krvi po dobu několika dní, max. týdnů (opět dle toho jestli myslíte kokain nebo alprazolam).
Každopádně se držte, pokud se již ze žloutenky neléčíte, pak zkuste pouvažovat o léčbě, protože, čím dříve léčbu absolvujete, tím více prospěchu uděláte pro své tělo a hlavně játra. S játry také souvisí další věc a tou je abstinence, nebo aspoň řádné snížení užívání návykových látek včetně alkoholu a psychofarmak, protože jejich užívání rozhodně játerní tkáni neprospívá a dokonce jí více a více poškozuje. Pokud si s tímto nevíte rady, můžeme Vám napsat kontakty na centra, která poskytují kombinovanou léčbu závislostní poruchy a hepatitid, stačí nám pouze Vaše PSČ.
Stačí to takto? Budu Vám držet palce, aby vše vyšlo!
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec