Pernikář
Mark117
Beru pernik od cervence 2015 neberu ho ho tak casto ale chut na nej bohuzel mam poradte chtel bych bejt zase jako driv skate pohodovej kluk bez perniku predem dekuji za odpoved Marek

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Marku.
Chápu to dobře, že příležitostně cca rok užíváte pervitin, tato situace Vás moc netěší, ale nejde Vám to změnit?
Pokud jsem to správně pochopila, doporučuji, abyste vyhledal odbornou pomoc a nechal si s tím zkrátka pomoci. Doplníte si informace, možná tak lépe pochopíte, co prožíváte a co se s Vámi vlastě děje, utvrdíte se ve svém rozhodnutí, načerpáte sílu, dozvíte se a postupně naučíte jak pracovat s chutěmi, aby Vás neovládali, a Vy jste svůj život dostal opět pod svou kontrolu.
Můžete se nezávisle podívat do našeho ambulantního zařízení, kde si s někým z kolegů pohovoříte, dozvíte se, jaké možnosti byste mohl využívat, pak se sám rozhodnete, zda ano, či ne. Je to pro Vás přijatelné?
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod. Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a zkonzultovat vše co potřebujete.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte naspat znovu.
Držím palce a přeji dostatek sil!
S pozdravem MK