otekle hřbety rukou
Spofa
Dobrý den uzivam 10 let intravenozne metamfetamin a pred tydnem jsem mela otekle hrbety na rukou prsty trochu na prave vic v krvinic nebylo sla jsem na odber a v poradku abces ani otravs take ne.pred pul rokem jsem prodelala stafilokokovou endokarditidu jeste zminim.Muzu mit ucpane nektere zily?Co se tyce mist kam si dat je to opravdu obtízne vetsina mist je zatvrdla a odrovnana.heparoid pouzivam dekuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Deset let na drogách je poměrně dlouhá doba, takže samozřejmě po takto dlouhé době dostal celý organismus včetně žil asi dost zabrat. Můžete mít ucpané žíly, ale také nemusíte, jak jsem uváděla v minulé odpovědi, těžko tímto způsobem přes net zodpovědně a objektivně posuzovat zdravotní komplikace.
Žíly se nehojí rychle, někdy i poměrně dlouhou dobu ještě po té co uživatelé už abstinují. Rozhodně by bylo vhodné přestat si aplikovat do míst, kde máte otoky (nejlépe vůbec ne do té ruky). Ještě lépe zvolit jiný způsob konzumace než i.v.. Pomoci by Vám mohla nějaká mast (Ascorutin, Heparoid, Ketazon), ale zázraky nečekejte.
Jak jsem uváděla v úvodu, těžko, tímto způsobem zodpovědně vyhodnotit jak je to vážné nebo ne, nejrozumnější by bylo, kdyby Vaši ruku někdo specializovaný viděl a řekl Vám přesněji.
Kde tedy jste, můžete si do Káčka zajít?
MK