otekle hřbety rukou
Spofa
Dobrý den uživam pervitin deset let nitrožilne a i když jsem brala vždy aktivne objevil se novej jak ja tomu říkam dalši nežádouci negativni projev asi týden zpět jsrm mela tři dny oteklé hřbety na obouch rukách na prave vic abces to nebyl ani otrava sla jsem i na odber ze strachu ze by to mohlo byt ledvinama ale v krvi nic nebylo.Mozna neni naskodu zminit ze je to pul roku co jsem prezila a prodelala stafilokokovou endokardiridu

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
zdravotní potíže se nadají identifikovat a následně zodpovědně řešit na dálku přes internet, bez toho aniž by zdravotní stav neposoudil lékař. Těžko tímto způsobem říct. Oteklé ruce nebývají u dlouhodobých uživatelů drog nic neobvyklého, těch příčin může být celá řada.
Kde jste? Nechcete si zajít do našeho K-centra? Pracuje tam i zdravotní personál, v případě tedy, že jste v Praze.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze poradit (o čem potřebujete) a po té se svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete nebo ne. Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy jiné péče (třeba zdravotní ošetření nebo výměnu injekčního materiálu). Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Mějte se zatím hezky, přeji, ať to není nic vážného.
S pozdravem MK