Hašiš v moči
luke
Dobrý den,
jak dlouho je hašiš v moči, když půjdu na laboratorní vyšetření? Nejsem pravidelný kuřák, marihuanu jsem měl kolem 25.2. a hašiš jsem kouřil kolem 12.3. asi před 26ti dny. V poslední době jsem měl nadměrnou fyzickou aktivitu a jedl jsem zdravě (kefíry apod.) a měřím 190cm a mám asi 80 kg. Myslíte, že při laboratorních testech, které jsou používány např. armádou nebo policí, mohou najít THC i po také době? Díky

Odpověděl: Amrit Sen
Luku, zdravím Vás.
Díky za důvěru, nepíšete, z jakého důvodu máte na testy jít, nicméně, každý člověk je jedinečně nastaven, takže takže se doba odbourávání látek z organizmu může lišit, na tom, že jste měl fyzickou aktivitu a pil kefír, zas až tak nesejde.
Laboratorní testy jsou ze všech druhů testů ty nejspolehlivější.
Detekovatelnost může záležet i na dalších okolnostech, viz níže:
Marihuana, hašiš (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dnů, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dnů
- detekce z krve do 14 dnů, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dnů
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto? Buďte na sebe opatrný.
Přeji hodně štěstí a vše dobré, ať vše dopadne, jak má.
Amrit Sen.