stitna zlaza
xxxx
Dobry den prosim vas. Moje pritelkyne ma problemy se stitnou zlazou. Ja mam zloutenku c. Tak sem se chtel zeptat jestli je nachylnejsi nebo jakou ma sanci ze se odeme nakazila. Nez sem zjistil ze ji mam tak sme spolu spaly bez kondomu. A ted me tizi svedomy. A jeste kde v chomutove by se mohla nechat otestovat. Dekuji nashledanou

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Píšete na Drogovou poradnu, předpokládám tedy, že jste uživatelé drog.
Hepatitida C se šíří krví, riziko hrozí zvláště při společném používání injekčního náčiní určeného k aplikaci drog. Méně častý je přenos při nechráněném sexuálním kontaktu a přenos z matky na dítě nebo při používání společných hygienických potřeb.
O hepatitidách se můžete více dočíst na našem webu v rubrice Drogy a nemoci, v podrubrice Hepatitidy, viz přiložený odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
V Chomutově se můžete obrátit na K-centrum, zde:
Kontaktní centrum
Hálkova 224 (vchod z ulice Riegrova)
Chomutov
Tel: 474 652 030, 725 543 162
Email: kcchomutov@os-svetlo.net
Provozní doba: pracovní dny 8,00 - 16,30
Více zde: http://www.svetlokadanzs.cz/sluzby/k-centrum-chomutov/k-centrum-/
Doporučuji opatrnost, dodržovat všechna bezpečnostní opatření a pokyny lékaře!
Mějte se hezky, s pozdravem MK