muj bracha
Petule68
Dobry vecer, chci se zeptat muj bracha, kteremu je letos 21 let je zavisli na pervitinu a chtela bych mu pomoc. Vim ze lecit se nepujde a tak se ptam jestli je moznost mu pomoc jinak nez nejakym ustavem. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Netuším, kde žijete, tak nevím kam konkrétně Vás nasměrovat. Pokud jste z Prahy nebo jejího okolí, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodinné příslušníky, viz kontakt níže.
Můžete tak v osobním kontaktu více a podrobněji pohovořit o všem co je třeba - jednak si doplníte informace, dozvíte se o možnostech, které by bratr případně mohl využívat (dnes už to není jen otázka ústavů), dále se můžete poradit jak s bratrem vhodně komunikovat, tím jej možná i lépe motivovat, aby i on se třeba časem na odbornou pomoc sám obrátil. Dozvíte se jakých chyb se vyvarovat, aby Vaše pomoc byla účinná a pro Vás především bezpečná. Pomáhat někomu z drog není snadné, pomáhající osoby se velmi často dostanou na pokraj svých sil. Proto je vhodné být v kontaktu s odbornou pomocí a mít tak možnost průběžně konzultovat nově vznikající situace, čerpat podporu, nebýt na to sama...
Služby poskytujeme nezávazně a bezplatně, je jen třeba se předem objednat. Zdali jste odjinud, napište znovu a uveďte, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná. Pokusíme se vhodné zařízení nalézt a doporučit.
Než se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní informace zde, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky - přeji, aby se situace zlepšila. V případě potřeby můžete napsat kdykoliv znovu.
S pozdravem MK