lečba
therina
dobry den uz jsem se ptala ,ale jde mi tedy o lčbu ambulantni protože mam dvouletého syna a ten je strasne upjatej na me nemohu ho opustit prez den natoz na delší dobu. tak bych chtěla poprosit něco v Praze 4 děkuji moc hezky den Therina

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Therino.
Zmiňujete, že máte syna. Dovolím si tedy Vám nabídnout naše ambulantní zařízení, které má ve svých službách mimo jiné i program pro závislé matky/uživatelky.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Přímo pak na Praze 4:
Centrum pomoci závislým
Rodvinovská 3, Praha 4
Zdravotní péče poskytovaná tímto střediskem je zcela hrazena z prostředků veřejného zdravotního pojištění.
Ordinační doba:
PO a ČT      7,00 - 12,00 a 13,00 - 18,00
ÚT, ST, PÁ 7,00 - 12,00
Lékaři: MUDr. Ivana Coufalová, MUDr. Andrea Dutková, PhDr. Alena Baťková
https://www.google.cz/maps/dir/''/Centrum+pomoci+z%C3%A1visl%C3%BDm+Rodvinovsk%C3%A1+3/@50.042037,14.3862347,12z/data=!3m1!4b1!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x470b947149f8c701:0x72ba8a4daa79c77!2m2!1d14.4562743!2d50.0420581
http://www.alkohol-alkoholismus.info/lecba/at-ambulance/praha-at-ambulance/1683-centrum-pomoci-zavislym-praha-4.htm
Dále:
Denní psychoterapeutické sanatorium Ondřejov - Oddělení pro léčbu závislostí
Denní stacionář
Klánova 62, Praha 4
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 241442793, 775707004
Určeno pro klienty se závislostí na alkoholu, lécích a hazardní hře
PhDr. Martin Huk
http://www.ondrejov.cz
Mějte se hezky, MK