Marihuana
Jana
Dobrý den,
po několika ročním kouření min. 2 gramů denně se snažím skoncovat s marihuanou.
Není to žádná sranda,peru se jak můžu, hlavně se psychikou, ale dávám to.
Ráda bych se zeptala, kam si popřípadě dojít, kdybych si o tom chtěla s někým promluvit. Okolí mě chápe a toleruje moje nálady, ale samozřejmě nechápou, že může mít tráva takové následky. Neznám nikoho, kdo by kouřil tolik.
Pocházím z Prahy. Děkuji za odpověď.
S pozdravem Jana.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jano.
Dobře, že píšete.  Velká gratulace, jak k rozhodnutí, stejně tak, že se stále držíte!
Můžete se mrknout na web (odkaz níže), kde jednak naleznete plno užitečných informací, ale také můžete zkusit on-line léčbu.
www.koncimshulenim.cz
Dále se můžete obrátit na naše ambulantní zařízení (kontakt níže) a v osobním kontaktu se více informovat o možnostech, které byste případně mohla využívat. Vstupem do zařízení se nijak a ničím nezavazujete, můžete se prostě jenom přijít poradit a pak se svobodně rozhodnout co a jak dál. Nepotřebujete žádné doporučení. Stačí, když přijdete na předem dohodnutou konzultaci (objednat se můžete na uvedených číslech).
Další možností je přijít rovnou na tvz. ,,motivační skupinu", která je každé úterý a čtvrtek od 10,30 do 12,00 hod. (info viz odkaz http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html).
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Stačí to takto? Pokud se budete potřebovat na něco ještě doptat, neváhejte napsat.
Přeji, dostatek sil a výdrž! S pozdravem MK