Pervitin
Dominika
Dobry den, jsem uzivatel, pervitin beru pred tim jen obcas cca 3mesice, skoro pravidelne po mensich davkach, ale nitrozilne 2 mesice. Ma vaha je 52kg, mam docela aktivni zivot, spat usnu, jidlo jen obcas, ted poslednich par dnu jim, s nicim se nelecim, za tyden mam jit na testy-drogy, odpoledne jsem si dala posledni malou.. Pak jsem se to dozvedela, piju hodne mleka, snazim se potit, piju detoxikacni caj.. Co dale aby mi to telo rychleji vyloucilo? A jak dlouho to na testech jde zjistit? Diky

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Dominiko.
Tímto způsobem to nelze přesně určit. Může to být u každého trochu jinak. Záleží na frekvenci a intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě konkrétní užívané drogy a na individualitě organismu, proto to může být velmi individuální.
K dispozici máme orientační údaje, ale podotýkám, že jde pouze o údaje orientační z důvodů vypsaných výše.
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Pitím detoxifikačních čajů asi nic nezkazíte, ale nijak zázračně proces odbourání toxických látek z těla neurychlíte. Zásadní pro vyčištění je abstinence.
Zatím se mějte hezky, kdyby Vás ještě něco zajímalo, neváhejte napsat.
S pozdravem MK