Okolnosti a následky
Dehoe
Dobrý den chci se zeptat kdyz sem nezletila a beru drogy vsech různých drog a mama mi to nevěří že s tim neco chci dělat .. Tak co mam dělat ? Uz jsem ji takhle pod silným vlivem přišla několikrát domu jen sem dostala seřvano a měla jsem domácí vezeni ..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Chápu to dobře, že byste své konzumace ráda řešila, jako například navštívit odbornou pomoc a Vaše maminka to nebere vážně? Jestli ano, můžete se sama obrátit na jakékoliv Kontaktní centrum a tam vše co aktuálně potřebujete probrat v osobním kontaktu s pracovníky K-centra (jestli nevíte kde u Vás Káčko je, napište, jaká větší města máte poblíž).
Zdali jsem dotaz nepochopila správně, zkuste jej prosím více rozepsat a napsat i třeba více podrobností (kolik Vám je, jaké drogy berete, jak asi dlouho, kde žijete atd.) - můžete využít i tvz. ,,skrytou poznámku", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí, jen Vy a pracovníci této poradny.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK