Jak mám postupovat?
Libor
Silně je závislá nemá ani přehled co je za den nebo měsíc, nechodí k lékaři ani na psychiatrii kam se měla dostavit nejí nestara se o sebe. Prosím koho mám kontaktovat a co mám dělat?? Děkují S.xxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Libore.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se zachovávat anonymitu všech pisatelů.
U Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace Renarkon a v osobním kontaktu pohovořit o všem co je aktuálně třeba - poradit se, jak vhodně pokračovat dál, jak s dcerou komunikovat, jak ji vhodně motivovat, jakých chyb se vyvarovat atd.(kontakt níže).
Než se na první konzultaci objednáte, můžete prostudovat základní informace pro rodiče zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Kontaktní centrum, Renarkon o. p. s.
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
Tel: 595627005, 602670789
Email: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová email:  vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba: PO - PÁ 9.00 až 16.00
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí mimo služeb pro uživatele i poradenské služby pro rodinné příslušníky. Můžete tedy těchto služeb čerpat i Vy. Spolupráce rodiny je také přínosná. Služby jsou poskytovány bezplatně a nezávazně.
Zatím se mějte hezky. Pokud byste měl nějaké doplňující dotazy, klidně pište. Držíme palce, ať se vše začne ubírat lepším směrem.
S pozdravem MK