Pomoc
Kalikope
Dobrý den, mam problem uz od 15 let s pervitinem začala jsem šňupat pote jsem to začala polykat, až jsem se v 18 díky svému otci dostala k nitrožilní aplikaci. Několikrát jsem zkoušela přestat sama maximálně jsem, ale vydržela 2 měsíce a abstinenci porušila. Ted mam skoro rok přítele který nic nebere a díky závislosti ho taham furt za nos no proste nejsem schopna ani s jeho pomoci s tim přestat:-(. A vubec nevim na koho se obrátit: rozhodne nemuzu do léčebny, mam zaměstnáni o které nechci prijit a také nechci aby kdokoliv z rodiny neco tušil, poprosila bych radu kam se obrátit na koho apod. Dekuju a přeji přeji krásný vecer...

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Zřejmě nedopatřením jste zadala totožný dotaz 2x - první verze vedená pod kódem 734437 je již zodpovězená, pro jistotu odpověď kopíruji i sem.
Mějte se fajn, když budete potřebovat, napište. S pozdravem  MK
Kopie:
Kontakty Vám rádi napíšeme a doporučíme, ale zapomněla jste napsat, odkud jste, uveďte prosím větší dobře dostupná města.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení, zde kontakt a další info v přiloženém odkaze níže.
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod. Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a zkonzultovat vše co potřebujete. Po té se svobodně rozhodnout zda dalších služeb využijete, či nikoliv.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
V případě, že žijete někde jinde, napište, pokud se budete potřebovat na něco doptat, taktéž.
Přeji dostatek sil a odhodlání, s pozdravem MK