Drug tester 5000
Třeba jano
Slyšel jsem, že najde THC i dva dny zpátky co je na tom pravdy??? Máme takový tester v práci proto Kouřim až v pátek :(

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity/frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu.
Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale testem je prokazatelné, že marihuana byla v posledních dnech konzumována.
Obávám se, že dva dny na úplné vyčištění organismu stačit nebude.
Mějte e hezky, s pozdravem MK