THC v moči
Vally
Je možné... Že když jsem si zahulil včera,jelikož je dnes pondělí a ve středu mám jít na močové testy... Tak jestli není něco čím bych ty testy \\\"podělal\\\"? Abych je měl negativní? :\\\\

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Tak, asi Vás moc nepotěším - ,,jak podělat" testy Vám opravdu poradit neumíme, nemůžeme a vlastně ani nechceme, protože bychom byli jednak proti pravidlům poradny a jednak proti sobě. Doufám, že to pochopíte a zachováte nám přízeň.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence. Obávám se, že za dva dny se Vám to nepodaří...
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Je to vždy velmi individuální, záleží na frekvenci a intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě konkrétní drogy a individualitě jedince a jeho schopnosti organismu se s procesem odbourání toxických látek vypořádat, může to být u každého trochu jinak.
Můžete si koupit volně prodejný test a zkusit se otestovat sám, ale pokud jste užil v neděli, předpokládám, že test bude pozitivní.
Mějte se hezky, s pozdravem MK