antidepresiva a pervitin
turcice
Dobrý den,pře několk dny byla má 15ti letá dcera hospotalizovaná v nemocnici s předávkováním Prothidainem,udajně požila dvě platíčka,neví se to ale jistě,nicméňě v moči ji našli i pervitin a i marihuanu.
Potřebuji pomoct a poradit na koho se obrátit s pomocí.Udajně pervitin během půl roku měla 6x ale antidepresiva požívala také asi dost,řekla bych vždy na dojezdu jak se říká,navíc brala neurol ale vždy po více jak 3- více ks.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
nepíšete, která větší města jsou vám dobře dostupná, proto předpokládám, že by to mohla být i Praha. V tom případě bych vám v tuhle chvíli doporučila obrátit se na Poradnu pro rodiče Sananim a nebo na Animu. Obě centra sídlí v centru Prahy, zaměřují se na rodinu jako systém. Jejich služby jsou zdarma. Je potřeba se však dopředu telefonicky objednat, kontakty přikládám:
Poradna pro rodiče SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pokud nebudou brát telefon, nechte vzkaz, ozvou se zpět.
nebo
Anima - terapie
mobil: 777 113 387
pevná: 224 968 239
e-mail: info@anima-terapie.cz
Kontaktní osoba
Hana Barešová, sekretářka sdružení
K dispozici pondělí - čtvrtek od 9 do 15 hodin,
pátek 9-12. V jiný čas prosím zanechte zprávu
v hlasové schránce nebo zašlete SMS.
Kontaktní adresa
Anima - terapie, z.ú.
Apolinářská 4a
128 00 Praha 2
Pokud je pro vás Praha těžko dostupná, obraťte se na nejbližší kontaktní centrum, kde vám doporučí další postup. Odkaz na databázi, kde najdete kontakty po zadání regionu, typu problému a centra, najdete zde. Do rodinné poradny, bych se ve vaší situaci obrátila tak jako tak. Dcery je přeci jenom mladá a rodina na ní má bezesporu velký vliv. Otázkou zůstává, jak celou situaci vyhodnotí dcera a co bude chtít ona. Podle toho vás budou dál v poradně směřovat.
Držím palce, přeju hodně sil a trpělivosti.
S pozdravem,
Gabriela M.