Jak dlouho?
Fire17
DOBRY DEN jak dlouho prosim vas semi bude drzet mariuhana v slinach a krvi kdyz kourim kazdy den uz tak 2 roky? V praci to nekdo podekak a zamestanavatel nam chce delat tetsty nevim ake kdy a jestli slin bo krve.dost velka motivace tohk nechat ale i tak mam strach comkdyz tonbude treba za mnesic. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC (účinná látka marihuany) se pohybuje v těchto přibližných obdobích: detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní), detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden), detekce sliny = jako u krve.
Berte, ale prosím tyto uvedené údaje pouze jako údaje orientační. Vždy záleží ještě na dalších faktorech, jako je frekvence a intenzita předešlých konzumací, kvalita konkrétní užité látky a také na individualitě jedince. Proto to může být velmi individuální záležitost a každý to může mít trochu jinak.
Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Takže doporučuji konzumace omezit na minimum, nejlépe neužívat vůbec. Pokud byste měl s vysazením problém, tak napište.
S pozdravem MK