Pervitin v moči
Petra
Dobrý den, ráda bych informovala ohledně detekce pervitinu z moči. Uvádí se, že na testu provedeném z moči uživatele je pervitin možno odhalit max. 5-7 dnů. Jestliže dotyčný užíval pervitin nitrožilně pravidelně několik měsíců, je možné, že i po týdnu abstinence je na testu tzv. \"duch\", tedy že test není jednoznačně negativní? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Petro.
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří, údaje níže.
Podotýkám, že jde o údaje pouze orientační, může to být dost individuální s ohledem na intenzitu konzumace, kvalitu konkrétní konzumované látky a nastavení dotyčného jedince. Pokud jde o každodenního uživatele, počítala bych spíše s tou horní hranicí.
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Kdybyste se potřebovala na něco doptat, klidně ještě napište.
Mějte se hezky, MK