THC
Valentýna
Dobrý den, chci se zeptat, jak dlouho vydrží THC v krvi a moči, když jsem hulila o víkendech třeba 2-3 jointy po dobru 6-ti měsíců? Děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Valentýno.
Je to vždy velmi individuální záležitost, jelikož záleží na několika faktorech. Na kvalitě konkrétní drogy, na frekvenci a intenzitě užívání a na individualitě organismu, takže to opravdu může být u každého jedince trochu jinak.
Vypisuji orientační údaje, podotýkám, že jsou to údaje pouze orientační z důvodů vypsaných výše.
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci ,,občas" do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Také nejde zapomínat na skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů (moč, sliny) mohou tedy ukázat pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale orientační test pozitivitu ukáže.
Můžete si na své náklady orientační test pořídit (v lékárnách jsou běžné prodejné) a zkusit se sama otestovat. Testy nejsou nákladné a jejich použití je velmi snadné. Alespoň uvidíte, jak si vedete.
Kdyby Vás ještě něco zajímalo, klidně napište.
Přeji pohodové jaro. S pozdravem MK