Léčebny Ustecky kraj
ma
Zdravím,
mám kamaráda který bere. Je už po několikáté na ulici. Přemluvil jsem ho na detox a půjde semnou do Káčka. Ale i tak se chci zeptat kde mu hned pomůžou. Je na ulici a nemá kde bydlet. Šel by i na detox. Každopádně to chce co nejrychlejc než si to rozmyslí. Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je od Vás moc hezké, že máte snahu kamarádovi pomoci. Naše organizace má svá zařízení v Praze a směrem na jih. V severních Čechách se můžete obrátit na kolegy z organizace WhiteLight nebo na Kontaktní centrum v Ústí nebo v Děčíně, nevím, co máte blíž. Níže vypisuji kontakty a další info v odkazech.
Ambulantní léčba a poradenství White Light I.
Pražská 166/47
Ústí nad Labem
mobil:+420 725 874 363 (nutno se předem objednat)
email: ambulance@wl1.cz
>>>odkaz na MAPY.CZ
>>>odkaz na MHD (zastávka Pražská)
http://www.wl1.cz/alfront/whooalwhoo.html
Tato organizace má i svou terapeutickou komunitu:
http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita/poslani-a-cile.html
Kontaktní centrum pro drogově závislé, Poradna pro rodiče (a další blízké osoby)
Teplická 31/45
Děčín IV
Tel: 412 531 415
Mob: 603 828 225
Email: kcentrum@cssdecin.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 17,00
Více informací o tomto zařízení naleznete zde:http://www.kcentrumdecin.wz.cz/kcentrum.html
Kontaktní centrum DRUG-OUT
Velká Hradební 13/47
Ústí nad Labem
Tel: 475 210 626, 475 211 483
Provozní doba: PO až ČT 8:00 až 18:00 PA 8:00-16:00
Kontaktní osoba: Mgr. Radka Kobližková
http://www.drugout.cz/kontaktni-centrum
Mějte se hezky, přeji, ať je celý proces úspěšný!
S pozdravem MK