Pervitín
Ivka
Ďakujem moc krát za odpoveď. Žijeme v Brne takže skôr niekde tam. Určite tam s ňou zájdem, myslím že to moc pomôže. Budem sa zo všetkých svojích síl jej pomôcť a Vám ďakujem že ste mi poradila. Moc si to vážim.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Ivko.
Jsem ráda, že jste se znovu ozvala. Také děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba vždy potěší.
Doporučuji obrátit se na kolegy z organizace Podané ruce, zde kontakt + další informace v přiložených odkazech níže. Přeji, dostatek sil! Kdyby něco, napište.
Kontaktní centrum Podané ruce
Vídeňská 3
Brno
Tel: 543 249 343
GSM: 775 889 919
(objednání na individuální konzultace)
Email: kcentrum.br@podaneruce.cz
Najdi na mapě.
Vedoucí K-centra: Mgr. Petr Blažek
GSM: 608 371 131
Provozní doba: 9:00 - 17:00 (pracovní dny)
Více zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Psychiatrická AT ordinace Podané ruce
Hapalova 22, Brno
Tel: 541 226 070
psychiatricka.ambulance@p...
MUDr. Ronald Marek
Tel: 777 916 263
Najdi na mapě.
Ordinační hodiny:
PO 8,30 - 14,00
ÚT 8,30 - 16,00 (pouze po telefonickém objednání předem)
ST  8,30 - 15,00
ČT 10,00 - 15,00 (ul. Vídeňská 3-substituční program)
PÁ  8,30 - 13,00
Konzultace je možná i mimo běžné ordinační hodiny, vždy na základě telefonické domluvy. Vstup je volný, možný i bez lékařského doporučení, vhodné je se objednat se na uvedených tel. číslech předem.
Více zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/psychiatricka-at-ordinace/
Tak se držte (obě), s pozdravem MK