Test na extázi?
ii
Dobrý den, je někde možné koupit testovací sadu na tablety extáze? Jsem příležitostný uživatel a bylo by dobré vědět co v tabletě je... Díky za odpověď.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
bohužel, pokud vím, tak k dostání v ČR jsou maximálně jakési testy podobné policejním rychlým orientačním testům. Nicméně tyto nejsou nijak specifické a jsou založeny na chemické reakci, která je společná většímu množství látek.
Dříve bylo možné si nechat otestovat látku na projektu Kliniky adiktologie, 1.LF UK, ale ten již bohužel není aktuální. Jedinou možností, která mě tedy napadá, abyste si byl jistý, co užíváte, je si nechat kousek materiálu otestovat v některé toxikologické laboratoři, která poskytuje možnost samoplátcům. Tato vyšetření však nejsou levná - přibližně 2000,-.
V Praze poskytovala tyto služby např. Toxikologická laboratoř VFN, Ke Karlovu 2, 128 08, tel.: 224911267. Zkuste si tam zavolat a vysvětlit, co byste potřeboval.
Stačí to takto?
S pozdravem
Zbyněk Oktábec