Nervitin
Avrilka
Moc vám děkuji za vaše rady a moc si toho vážím,že sem se na vás mohla obrátit.ale těch otázek je mnohem víc.já nemivam takové stavy po každé dávce,to vůbec ne.jen když mi to piko nesedne a udělá se mi špatně, jakože se mi začne motat hlava,začnu zmatkovat a jako kdybych měla modlit,je to dost nepříjemné a zvlášť když to mám jen já a to další co to užili semnou tak jsou v pohodě.takže 3letym každodenním užíváním jsem si zadelala na psych poruchu.já myslela že to je jiného rázu ne psychického. Tak to není dobrý.a dá se to nějak korigovat, ikdyz nadále budu užívat drogy a budu se cítit v pohodě nebo ikdyz se budu cítit dobře celkově, tak najednou to může přijít zničehonic bez nějaké příčiny.???

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, Avrilko,
nezlobte se, jestli se pletu, ale mám dojem, že jste postupně poslala celou škálu dotazů pod různými jmény, týkající se nejrůznější, ale vždy velmi závažné problematiky.
Vašeho poděkování si vážíme. Ocenění a pozitivní reakce jsou pro nás příjemným povzbuzením do další práce.
Otázek, odpusťte, někdy dost zmatených, bývá ve Vašich dotazech tolik, že je těžké jim porozumět, natož na ně odpovidat.
Přesto to děláme a s poctivým nasazením se Vám snažíme odpovídat na vše, jak nejlépe dokážeme.
Kontakty na služby, zdravotnické, adiktologické i právní, jsme Vám poslali, a to ve všech oblastech, které jste v dotazech zmínila.
Možnosti internetového poradenství jsme vyčerpali.
Je třeba, abyste také udělala něco Vy. Sebrala se a vyhledala odbornou pomoc, potřebujete se léčit. Mám na mysli nejen Vaši závislost, ale i tělesné zdraví a psychické poruchy.
Neodkladně, jinak jsou Vaše vyhlídky neradostné.
Neberte to zle, mám o Vás starost.
Přikládám odkaz na stránku naší poradny, věnovanou psychickým poruchám:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Doporučení, jak postupovat, včetně legislativy, jsme Vám také posílali, opakovaně.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.