Snižování dávky a abstinence??
Zdeňěk
Dobrý den,
kouřím pervitin už dlouhou dobu.... Před rokem jsem přestal kvůli přítelkyni, vydržel jsem to asi půl roku. Ani mi to nechybělo cítil jsem se fajn, odpočatý, dobře se mi vstávalo, všechno bylo prostě prima. Jenže pak jsem se dostal k materiálu na výrobu, nejdřív jsme ho chtěl jen prodat, jenže mi týpek za to dal pytlík. tak jsem v tom zas lítal, než na to přítelkyně přišla asi 3měsíce. bylo mi to líto, odprosil jsem jí a byli jsme spolu dál. A před měsícem to začalo znova, změnil jsem zaměstnání, chtěl jsem se vytáhnout a odvádět dobrou práci, aby si mě tam mistr nechal.A měl jsem strach, že to nezvládnu, že mi to nepůjde, a že mě bude chtít třeba vyhodit. Tak jsem si pro perník zas jel. když si to uvědomim, většinou jsem si musel dát, když jsem chtěl udělat doma třerba nějakou důležitou práci, která nepočká.tak jsem se potřeboval dobýt. Nicméně na to přítelkyně znovu přišla, možná jsem i podvědomě chtěl, aby našla nějaký ten alobal.chce se mnou rozejít. ted pořád brečí, a já vlastně taky, jsem takovej kokot... je mi to moc líto. jen ji trápmim.
Nicméně protože mám tu novou práci, a doma zas týden proležet. Chci zkusit snižovat dávky, třeba týden. A pak si už nic nedat. Mxlsíte že to pomůže?? Díky

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Vlastně úplně nechápu, k čemu vám má snižování dávky pervitinu pomoci. Abyste doma neležel? Inu, je to stimulant, tak to asi proti ležení krátkodobě pomůže. Ale myslím, že tím nic nevyřešíte. Pravděpodobně se vám stane, že opět přijde nějaká situace, kdy sám sobě "vysvětlíte", že pervitin pomůže. Tak, jako dosud. Mám pocit, že si s myšlenkou na abstinenci tak pohráváte, hlavně, aby vás to nebolelo. Kdyby to bylo tak jednoduché... Dle mého je čas zkusit probrat svoji situaci s odborníky tváří v tvář. To nemusí hned znamenat upsat se k mnoha měsíční pobytové léčbě. Prostě to proberte, prozkoumejte možnosti, které vám nabídnou a pak se rozhodnete. Mám pro vás kontakt, snad bude v Praze dosažitelný. Zkuste se na to podívat a třeba přijít...
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).htm
l
Hodně zdaru
J.Chudomel