červený oči
Teli1999
Chtěl bych se zeptat jak je možné ze mám rozšířené zorničky a červený oči když jsem neměl trávu ani ostatní drogy
Jen jsem byl s kamarádama který hulili trávu asi 1 metr odemě. Ty červené oči a zorničky tak jsem se právě vzbudil a pak me začala máma podezřívat předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den mladý muži,
opravdu nevím, jak je možné, že máte červené oči a rozšířené zorničky. Jestliže jste skutečně neužil žádnou drogu, která by to mohla způsobit, jak píšete v dotazu, hledejte příčinu jinde, než v akutní intoxikaci. Možná jste si dal jen trochu...? Nebo to bude z rozespalosti...? Nebo z tisíce jiných příčin. Máma vás podezřívá, že něco berete? Jak ji to mohlo jenom napadnout...? Bez ohledu na z ničeho nic červené oči a rozšířené zorničky vám musím napsat, že jakékoliv drogy jsou nebezpečné svinstvo, které se z kraje užívání tváří jak prima kámoš. Moje zkušenost terapeuta z terapeutické komunity pro ty, kteří to nedokázali včas nahlédnout. Tohle jste asi slyšet nechtěl, že?
Hodně zdravého rozumu a príma jaro
J.Chudomel