Testy
Cristal1
Dobrej prosimvas ještě jeden dotaz když sem dřív užíval pravidelně ale ted už cca pul roku ne (mám to třeba měsíc nic, pak třeba 2-3x do měsíce atd..) proste jak kdy a celkem malo .. Jak dlouho prosím vás bych mohl cca mít látku v moci když jsem užil pervitin včera a v úterý mám mít testy na pervitin.. Myslíte ze by to mohlo byt už negativní??.. Jde mi docela o hodně.. Napr. Když budu hodně pit vodu a chodit na zachod ? (Maj to byt testy z moci.) Děkuji moc za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat toxické látky z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, dostatečně pít (nealko samozřejmě, ne colu, ne energy drinky), případně popíjení čistících bylinných čajů, můžete tento proces mírně urychlit, ale opravdu jen mírně. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Uvádím orientační údaje, které máme k dispozici poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří:
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Musíte, ale brát v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech:
1. na intenzitě předešlé konzumace
2. na kvalitě drogy
3. na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat
Může to být u každého trochu jinak, proto nelze předem říci, kdo a kdy bude již zcela beze stop, je to vždy velmi individuální. Pokud chcete mít jistotu, že jste v pořádku, můžete si sám zakoupit volně prodejný test (v lékárnách, test na amfetamin, cca 100,-) a test si v domácích podmínkách provést, použití je velmi snadné.
Mějte se hezky, MK