Oci
Cristal1
Přeji krásný den vám v poradne mel bych otázku když někdo užije pervitin tak ma \"velké oči\" teda spise zorničky.. Ale někdy se stane i po požití ze nemá, a také ze někdy je ma pres celou duhovku a někdy jen málo, zajímalo by me čím to je. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Základní info o pervitinu zde:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Pervitin je látka vyráběná chemickým procesem, který může být různě ovlivněn tím, kým je vyráběn. Z toho pak vychází celková kvalita konkrétní látky a tím pak dopad na organismus, ale i psychiku.
Třeba ne vždy jde o pervitin. Možná byste se divil, co vše se pod názvem této drogy dá koupit. Omítkou počínaje, přes křídu, prášek na pečivo až po aspirin. Díky příměsím, které prodejci velmi často přidávají k pervitinu (a vůbec všeobecně k distribuovaným drogám), aby jejich objem získal ještě na větším objemu a tím se navýšil samotný zisk. Bohužel uživatelé dost často ani nevědí, co vlastně berou. Mnohdy je látka tolikrát namíchána, že ve výsledku je pervitinu v dané dávce minimum, na rozdíl od jiných látek, které mohou být nebezpečnější než pervitin samotný.
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Mějte se hezky, MK