Abces??
Avrilka
Ještě bych chtěla se zmínit,že ruka mě nebolí a ani nemá žádné zabarven nic co by vypadalo jako abces.navíc a jsem byla v zile a odjela si to v pohode.jestli jsem si neprojela třeba sval nebo nerv??je to možné??kdyby to bylo vedle tak by to palilo.ale děkuji vám za odpověď. S ještě bych se chtěla zeptat.po těch 3 letech intenzivního brání, se mi jednu dobu dělalo po skoro každé dávce zle ale ne jako od žaludku ale strach panika, zmatenost a to třeba pretrvavalo i několik hodin.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
pokud Vás nic nebolí, je dost dobře možné, že jste si nerv "napíchla", ale příčin Vašich potíží může být více. Podle všeho je pravděpodobné, že s Vaším užíváním budou souviset.
Že jste užívala dál pervitin, přesto, že Vám po něm nebylo dobře, je známkou závislosti.
Jak popisujete panické stavy úzkosti, napovídající o předávkování, toxické psychóze, nebo obojím, máte zaděláno na psychickou poruchu a rozvinutí psychické nemoci. Může k tomu, pokud své užívání nebudete řešit, dojít v podstatě kdykoli, i po malé dávce.
Existuje riziko, že byste se z psychické nemoci nemusela úplně uzdravit, ani kdybyste už nikdy žádné drogy neužila.
Spojte se s pracovníky kontaktního centra, domluvte si schůzku. Jak jsem psal, při osobním rozhovoru, který může pohovoru, který může proběhnout zcela nezávazně a anonymně, po podrobnějším seznámení se situací, se dozvíte, co můžete pro sebe udělat, aby jste minimalizovala rizika, související s Vaším užíváním, včetně těch zdravotních.
Přeji Vám klidný zbytek Velikonočních svátků,
Amrit Sen.