Pervitin
Lenka
Dobry den, navazuji na predchozi odpoved. Ptala jste se jestli jsem rozhodnuta opravdu od nej odejit. Ja jsem spise premyslela odejit na nejaky cas, abychom si oba uvedomili jestli spolu opravdu mame byt a jestli je schopen dodrzet co slibi a hlavne zit bez drog. Fakt nam spolu bylo hezky, rekonstruujem dum, mame 2 labradory a jednoho domaciho kocoura. Travili jsme spolu kazdou volnou chvilku chozenim na prochazky nebo aspon jsme spolecne byli na zahrade. Posledni 2 - 3 mesice se porad vymlouva, ze nema cas, ze ma hromadu prace a pritom kdykoliv se jdu podivat kde je nebo co dela, najdu ho v garazi jak si tam sedi ve svem koutku. Domu chodi pozde v noci a sexualni zivot se taky dost odsunul :-( citim se strasne sama. Nejvic mi ublizilo, kdyz jsem citila, ze je neco jinak a udelala jsem si tehotensky test a vysel pozitivni. Ukazala jsem mu ho a vypadalo to, ze je nadseny. A i ja si pak rekla, ze treba je to pro nas ta zmena, ze to tak ma byt. Ze je to novy smysl pro nas vztah. Jenze opet prisel domu v noci a ja mela divny pocit. Druhy den rano mi to nedalo a podivala jsem se mu do tel (ctim soukromi, ale po tech vsech lzich jsem se neudrzela). Nasla jsem tam prichozi sms od jedne holky: v 00:25 (ten den co jsem mu rekla, ze jsem tehotna) ,,prijedes,,? A druha sms v 1:22 ,,taky jsi mi chybel :-* ,, a mel ji ulozenou jako Radek. Vim, o kterou holku se jedna. Rano jsem si sbalila veci a odjela jsem od nej...strasne mi to ublizilo. 3 noci jsem byla pryc. Volal,psal ze jsme jeho vsechno, ze me miluje at mu dam jeste sanci a takovy ty reci jak chlapi rikaji, aby je zena neopustila. Ja jsem mu uverila a vratila jsem se, ale od te doby se s tim nemuzu vyrovnat a koukam na nej jinak...jo asi tyden se choval lepe, ale pak opet nastala ta lhostejnost a zase mi lhal, ze je u jednoho chlapa z prace kvuli elektrice a byl u jednoho ze svych kamosu fetaku :-( a jeho oduvodneni bylo, ze se tam stavil po ceste a ze me tim nechtel zbytecne zatezovat a abych byla nastvana... takze ja vubec nevim co delat. Obcas mam pocit, ze si mysli, ze kdyz cekame dite, ze od nej nedokazu odejit. Nehlede na to, ze do domu jsem taky investovala dost penez a o to bych prisla, ale tak to vem cert to jsou prachy, ale co s tak pokazenym vztahem ? Rekla jsem to jeho tatovi, ze bere drogy, mel s nim rozmluvu a pritel mu nasliboval, ze uz fakt nic nebere a ze vi, ze bude mit rodinu a ze me miluje atd. Nevim jestli se v tom neztratite, ale pisu to, tak jak to je a urcite poradnu navstivim, protoze si pripadam uplne vyrizena a pritom nebyt tohohle tak nemam zadne starosti :-(

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Lenko,
myslím, že jsem se v tom neztratila, nebojte. Ale je fakt, že po přečtení o moc lépe rozumím tomu, že se v tom cítíte ztracená a opuštěná vy sama.
Jedna věc je lhaní přítele kvůli drogám (tomu by nasvědčovalo i to, že tráví čas u kamaráda, který drogy užívá), druhá věc kvůli nějaké slečně. Jednotlivé verze spolu mohou samosebou souviset, nebo naopak to celé může mít na svědomí jeho případná nevěra (i to by mohlo vysvětlit jeho chování, pozdní příchody atd.). Rozumím i tomu, že k tomu všemu se přidává společná minulost, společné starosti (pejsci, dům) a společná budoucnost (miminko).
Ale ono je možná skutečně jedno, co je tím důvodem. Hlavní je, jak se cítíte vy. Jestli vnímáte z jeho strany lásku, péči, jak se k vám chová, máte-li k němu důvěru a zda chcete ve vztahu, který funguje, jak píšete, zůstávat. Případně, za jakou cenu.
Možná se v této situaci skutečně ukáže, že rozchod (možná jen dočasný) bude tou správnou cestou, jak zjistit, jestli spolu skutečně máte být.
Určitě se nebojte obrátit na poradnu, klidně na poradnu pro mezilidské vztahy. Bývala v každém větším městě. Minimálně na to všechno nebudete sama, vypovídáte se, i to člověku dokáže hodně ulevit a pomoct v utřídění myšlenek.
Držím palce a přeju hodně sil. A budu ráda, když se znovu ozvete.
Gabriela M.