Abces??
Avrilka
Děkuji vám za vaši odpověd a beru to vše na vědomí.právě sem si změnila teplotu v konečníku a ukázalo mi to 37,3,takže 36,8!!mám teda okamžitě zajet na pohotovost??protože asi 3roky intenzivně beru, prostě kazdej den,může to být i,že ta ruka je unavená???má m si to zavázat a namazat visnakem?ale barvu to nemá žádnou ani modřina tam není.

Odpověděl: Amrit Sen
Avrilko, zdravím Vás.
Je dobře, že předchozí odpověď berete Vážně.
Po 3 letech každodenního intravenózního užívání pervitinu, ale i po mnohem kratší době, s tak intenzivním nasazením, musí být "unavená" nejen ruka, ale celý organizmus, tělo i psychika komplet.
Že obranyschopnost, tedy imunitní systém hapruje, je nasnadě.
Máte zvýšenou teplotu, není co řešit, jděte na pohotovostní ambulanci ve vaší FN.
Na dálku si nikdo, ani ten nejlepší lékař, netroufne Vás spolehlivě diagnostikovat, natož léčit, to může pouze lékař po absolvovaném vyšetření.
Neporadím Vám ani, jestli máte použít Višňák, obvaz, atd. nezlobte se. Nepsala jste podrobněji, jak postižené místo vypadá, ani jestli bolí, je citlivé, necitlivé, atd...
Kontaktní centrum, na které jsem posílal kontakt, funguje pouze ve všední dny. Mimo provoz bude i po dobu Velikonoc, takže zajít tam můžete nejdříve v úterý.
Doporučuji Vám, abyste pracovníky kontaktního centra Podané ruce, které poskytuje bezplatné služby i anonymně, kontaktovala v každém případě, i pokud Vás v nemocnici ošetří a nešlo by o nic vážného.
Co všechno by se mohlo stát, kdybyste situaci podcenila, jsem psal v minulé odpovědi.
Budu rád, když dáte vědět, jak jste pochodila a jak Vám je.
Přeji hodně štěstí a vše dobré,
Amrit Sen.