pervitin ve slinech
@nnie
Dobrý den, chci se zeptat jak dlouho se udrží pervitin ve slinech a v moči? Když jsem byla na léčebně, tak mi uváděli, že v moči 5 dní a ve slinech jen 1-3 dny? Děkuji za odp.

Odpověděl: Amrit Sen
Annie, zdravím Vás.
Posílám tabulku detekce u nás unejužívanějších návykových látek, včetně Vámi zmíněného pervitinu:
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jejich množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Marihuana, hašiš (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Extáze
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 h, detekce z krve do 24 h, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Heroin a další opiáty
- detekce z moči 2 - 3 dny, detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Benzodiazepiny
- detekce záleží na vylučovacím poločasu - u krátce působících lze látku detekovat po několika dnech, u dlouhodobě působícího Diazepamu až 3 týdny.
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu, je obdobná, jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto? Proč se vlastně ptáte? Kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.