Drogy a zvláštní účinky
Mončičák
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, s kamarády jsme se chystaly na párty a věděla jsem že si každý něco dá (nějakou drogu) tak jsem nechtěla být jediná kdo tam bude opilá a malátná. Sehnala jsem si perník dala jsem si asi 3 piva a šla na to dala jsem si lajničku perníku. Účinky jsem nijak zvlášť nepociťovala takže jsem si po asi hodině možná dvou dala ještě menší lajničku kokainu. Byla jsem dobře naladěná spíš jak kdybych se dobře opila tak akorát. Dorazili jsme na akci a daly si jointa a šly tančit, jenže kamarádka si nic nedávala ještě a chtěla extázi(kouly) a tak jsem šla s ní sehnat. Já už jsem si nic brát nechtěla ale lákalo mě že to bude třeba lepší odvázanější a tak jsem si ji taky koupila .. nečekala jsem že bude tak měkká a ukousla jsem něco přes půlku a zapila pivem, protože byla neskutěčně hořká a nic jiného jsem po ruce neměla. Najednou přišlo mi zo jako pár vteřin jsem zůstala stát na místě a všechno začalo být strašně zrychlené vyndala jsem cigaretu a najednou už jsem měla během setiny cigaretu v puse někdo mi něco říkal ani sem nestíhala co bylo to moc rychlé a já na to odpověděla taky nevím co strašně zrychleně pak mi kamarád řekl o cigaretu a já jsem ji chtěl vyndat a najednou mi začal blikat jakoby obraz a přestávala jsem slyšet a najednou byla tma a ticho jako bych skolabovala. Kamarádi mě pak prý odvedly nebyla jsem prý schopná ani chodit ani mluvit protáčely se mi prý oči a byla jsem uplně mimo jak hadr pak mě vzaly na vzduch po nějaké době a ja se jak zázrakem nějak vzpamatovala a najednou mi přišlo zas jak když jsem jen opilá. Ten můj výpadek si vůbec nepamatuji co se dělo jako bych vůbec nebyla ve svém těle vůbec tomu nerozumím jako bych zkolabovala nebo usnula. Nevíte jestli to způsobilo to kombinování nebo o prostě musela být silná extáze ale kamarádce se nic takového nestalo ani kamarádovi co si vzal tu mojí druhou půlku . Nevím jestli když bych to chtěla zkusit znovu jednou třeba samotné jestli se to nestane zas a jestli jsou tyhle stavy normální nikde jsem tohle nevyčetla. Díky za odpověď

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den, díky za dotaz.
Tak si to sečtěme - pervitin, kokain, alkohol, marihuana, extáze - no to je slušný koktejl. A k tomu excitované prostředí. V součtu mimořádná zátěž organizmu. Základní pravidlo, pokud někdo experimentuje s drogama zní - nikdy nekombinovat různé druhy drog! Buďte ráda, že to dopadlo takto.
Hledat konkrétněji zdroj vašeho propadu lze obtížně. Stejně totiž nevíte, co přesně užíváte, když si drogu koupíte. U alkoholu a marihuany ještě relativně ano, ale u chemicky vyráběných preparátů, které k vám doputují od výrobce (paranodní laický chemik se základním vzděláním) sítí překupníků, z nichž každý to ještě nějak naředí opravdu nevíte, co užíváte.
Může se takový stav při dalším užití opakovat? Může. Rozhodně to nelze předem vyloučit.
Experimentovat s drogama má velká rizika, k některým jste se přiblížila dost na těsno... Nechcete toho radši nechat? Dřív, než si sáhnete na nějaké nevratné poškození?
S pozdravem J.Chudomel