matka na pervitinu
tyna
Dobrý den, dle vaši minule odpovědi jsme zajeli s babičkou za matkou a mluvily s ní o tom že o ní mame strach a že ji máme rádi a jestli by se nechtěla jít léčit ?O tom nechtěla ani slyšet.Ale peníze po nás chtěla a ať ji jdem pomoct vyřizovat ,celou dobu nám nadávala a bylo to všechno k ničemu ,chovala se jak blázen neustále vykyvy nálad pláč ,řev,smích,ale sama uznala že není normální ,už nevíme jak na ní.Děkuji za odpověd

Odpověděl: Amrit Sen
Týno, zdravím Vás.
Že má situace takový vývoj, mě mrzí. Podle všeho s matkou v tuto chvíli nenaděláte nic. Nejvíc pro ni Vy i rodina uděláte, když jí žádné peníze dávat nebudete a nebudete za ni nic vyřizovat. V opačném případě jí znemožníte, aby byla konfrontovaná s realitou, svými rozhodnutími a jednáním, připravíte ji i o možná jedny z posledních střípků případné motivace a důvodů, proč by se měla vůbec pokusit se sebou něco dělat.
Co Vám dnes připadá jako fiasko, se může časem jevit, jako start, nebo předehra pozitivního vývoje, takže je dobře, že jste o problému s matkou mluvily. Matčiným výstupem proces neskončil, jistě bude nad Vaší poslední návštěvou přemýšlet a ještě ho vnitřně zpracovávat...
Internetové poradenství má své limity, Vaše a matčina situace je na osobní pohovor.
V minulé odpovědi jsem psal, abyste kontaktovala odbornou podporu a pomoc. Dozvíte se, jak s matkou komunikovat, a jak se můžete pokusit matčinu motivaci ke změně a případné léčbě podpořit. Toto doporučení nepodceňujte, je to nejlepší, co můžete udělat.
Jakým způsobem vyhledat služby v okolí, už víte. Nebo napište, odkud jste, třeba do skryté poznámky, která se nezveřejňuje, pošlu Vám kontakty v neuveřejněné odpovědi s odkazem jen pro Vás.
Přeji hodně štěstí,
Amrit Sen.