léčba
tara
dobrý den,můžete mi napsat,prosím,jak je to s léčbou závislosti?pokud se někdo rozhodne,má nárok na nějakou pracovní neschopnost,ev.dovolenou nebo neplacené volno?nebo je to důvod k propuštění?moje dcera nemá žádné prac.neschopnosti,ani absence,v práci jsou s ní spokojení,byla to pro nás rána.nikdo netušil,že je závislá na pervitinu.teď by se chtěla léčit,sehnala si kontakt na detoxikační centrum a nějakou komunitu,ale má obavy,že přijde o práci.ambul.léčbu zkoušela prý dvakrát a nepomohlo jí to.poradíte nám?děkuji moc a zdravím

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pokud je dcera řádně zaměstnána, může si nechat vystavit pracovní neschopnost po dobu, co bude hospitalizována, stejně jako při jakémkoliv jiném pobytu v nemocnici.
Zdali by Vás vše zajímalo více a konkrétněji (veškerá práva a povinnosti zaměstnance, stejně tak zaměstnavatele) můžete se nezávazně spojit s právní poradnou, která se přímo specializuje na oblast nelegálních drog.
Prostřednictvím webové poradny můžete zadat obdobným způsobem jako zde u nás bezplatný a anonymní dotaz, viz přiložený odkaz: http://poradna.asociace.org/webova-poradna/.
Přeji dceři dostatek sil ke všemu, co bude potřebovat.
Mějte se hezky, MK