psychycke problemy
bosorka
Dobry den, prosim, kam bych se mohla obratit s psychyckymi problemy, ponekud nemam zajem uz skorono jic, nicvnejsem schopna, proste tezka deprese, bylo mi tak receno..Vite, at nejdu nekam, kde nemaji zkusenosti, urcite mi poradite, dekuju mocDekuju mnohokratBosorka.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Můžete se obrátit na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a ukázat své žíly pracovníkům Káčka (obvykle tam pracuje i zdravotnický personál). Nemusíte se ničeho obávat - Kontaktní centra se dají využívat zcela anonymně, takže se nemusíte prokazovat ani průkazem totožnosti ani průkazem pojištěnce. Služby jsou nezávazné a bezplatné. K-centra bývají skoro ve všech větších městech.
Netuším, kde žijete. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše Káčko, zde kontakt:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Opravdu velmi špatně se tyto zdravotní komplikace hodnotí přes internet. Žíly se nehojí rychle, někdy i poměrně dlouhou dobu (i po té co uživatelé abstinují). Rozhodně by bylo vhodné přestat si aplikovat do míst, kde máte teď problém.  Pokud jsem to správně pochopila, aplikujete si asi do nohy, nejlépe tedy aplikovat do jiné končetiny nebo ještě lépe zvolit jiný způsob konzumace. Pomoci by Vám mohla nějaká mast (Ascorutin, Heparoid, Ketazon). Jak jsem již uváděla, těžko, ale tímto způsobem zodpovědně vyhodnotit jak je to vážné nebo ne, nejrozumnější by bylo, kdyby Vaši nohu někdo specializovaný viděl a řekl Vám přesněji co a jak.
Pokud žijete někde jinde, napište kde, budeme se snažit Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím hezky, MK