bolest zubov
Peter
Dobrý den,
chcel by som sa informovat ohladom mojho problému. Som priležitostným uzivatelom pervitínu resp.uzivam pervitin v horizonte posledného 3/4 roka (predtým som to vyskusal asi 3x v minulosti) zhruba tak raz za 2 mesiace (v ramci roznych prilezitostných akcii). Pri posledných asi 3 užitiach hned po aplikovani cez nos pocitujem bolest zadných zubov ktora kratko na to ustupi. Potom bolest zubov pocitujem aj niekolko dní po užití). Mam niekolko známych ktorí majú s pervitinom ovela bohatsie skusenosti ako ja a takýto problem s bolestou zubov bezprostredne po uzití nemajú. Chcel by som sa Vás preto spýtat ci aj po takom relativne kratkom case a intervaloch uzivania ako som popisal vyssie moze nastat važny problém v suvislosti so zdravým chrupu pripadne ine zdravotne tazkosti s uzivanim pervitinu suvisiace.
Za odpoved velmi pekne dakujem,
S pozdravom,
Peter

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
potíže, které popisujete, skutečně nejsou nijak typické. Na druhou stranu každý reaguje na drogu jinak a také každá droga, tedy směs různých látek vydávaná v tomto případě za prvitin, je také dost jiná. Asi bych Vaše potíže přičítala nejvíc zvýšené citlivosti zubů. Ty pak mohou reagovat například na některé kyselé složky drogy. Potíže s chrupem ale i jinými orgány a částmi těla mohou nastat kdykoliv během užívání, velmi záleží na dispozici k těmto problémům. Stejně tak psychické potíže se mohou objevit v podstatě kdykoliv.