Darování plasmy a THC
milan xxxxxxxxx
Dobrý den,
občas sem tam si dám jointa a jdu poprvé darovat krevní plasmu, kde mi nejdříve budou brát krev, rád bych se zeptal jestli je v tom nějaký problém, nerad bych ublížil tomu, kdo přijme darovanou plasmu, děkuji předem za odpověď.
Milan

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Milane.
Rozhodně je dobře, že se na to ptáte. Za prvé je nezbytné, abyste splňoval i jiné podmínky = jako je minimální váha 50kg, dobrý zdravotní stav, plnoletost atd...
Více se můžete dočíst zde: http://www.pralek.cz/darcovstvi_krve/
Co se týče konzumace marihuany, je nezbytné, aby Váš organismus byl od účinné látky THC již vyčištěn. Doba prokazatelnosti je právě u THC poměrně dlouhá v porovnání s jinými drogami. Níže uvádím orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. Vždy záleží na intenzitě předešlých užití, na kvalitě konkrétní drogy a na schopnosti organismu se s procesem odbourávání vypořádat.
Detekce moč = 1 až 30 dní /výjimečně i déle/
Detekce krev = do 14 dní
Detekce sliny = jako krev
Reálně bych to viděla, kdybyste dárcovství absolvoval minimálně jeden měsíc od posledního užití (nejlépe dva).
S marihuanou opatrně, stále jde o nelegální drogu a s tím související i další nemalé potíže.
Vaše příjmení jsem zámerně umazala, snažíme se udržovat anonymitu všech pisatelů. Mějte se hezky.
S pozdravem MK