Pure a high k tomu
Psychonaut
Zdravím. Je to něco přes měsíc a půl, co jsem přestal užívat marihuanu (cca 4 roky i několikrát denně). Návrat do \"reality\" u mě nebyl po psychické stránce nic lehkého. K otázce. Když pominu vizuální změny, které mi zůstali po zážitcích s halucinogeny v minulosti, tak se cítím být stále v jistém úhlu pohledu high. Doplním to tím, že se mi nyní zdají často sny, ve kterých hulím. Vysvětluji si to tím, že ještě nějaké zbytkové množství THC se mi uvolňuje z tuků v těle. Je možné že tomu tak je? Když ano, jak dlouho by to teoreticky mohlo trvat? Zajímá mě to skrze například nějakých testů v rámci silničních kontrol atp. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
především máte můj velký obdiv, že jste po takové době s užíváním všeho možného a hlavně THC přestal a navíc to berete tak realisticky a s odstupem snad i pozitivně. Co se týče Vašich prožitků a psychického nastavení, není to nic neobvyklého, přeci jen jste užíval dlouho. Nejedná se už o přímé chemické působení THC, spíše o fungování mozku, které se tak úplně ještě nevrátilo do normálu. Také jste užíval halucinogeny jako celkem mladý, kdy se mozek ještě vyvíjí. Otázka tedy je, jak byste se ve svém věku cítil, kdybyste neměl za sebou 4 roky intenzivního užívání. Tak jako v pubertě asi už stejně ne. Sny o hulení bych přičítala spíš cravingu, tedy bažení po droze, i když možná už jen nevědomému.
Testy už budou nyní s největší pravděpodobností čisté, nemusíte se tedy kontroly bát.
Ať se Vám svět bez drog líbí čím dál víc!