Pervitin
Mates
Jak pomoci příteli s jeho problémem ,jestli mám vyhledat odbornou pomoc nebo jak se chovat aby to mělo nějaký efekt .Mám přítele ráda a chci mu opravdu pomoci.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Doporučuji co nejdříve se spojit s kolegy z Poradny pro rodiče a v osobním kontaktu probrat vše co o situaci víte. Poradit se jak vhodně pokračovat dál, zjistit možnosti, kam by případně mohl partner, kdyby souhlasil s tím, že odbornou pomoc také využije (což by bylo vhodné a rozumné). Poskytujeme nezávazné a bezplatné služby, na konzultaci je třeba se předem objednat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Další informace o tomto zařízení zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zda základní info pro rodiče a partnery závislých osob: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
V případě potřeby můžete napsat kdykoliv znovu. Přeji, dostatek sil a zlepšení situace.
S pozdravem MK