thc v krvy
marek
Dobry den chci se zeptat jak dlouho budu mit thc v krvy dlouho kdyz jsem mel asi 12 tahu poprve jsem to zkusil tak jse chci zeptat jsem sportovec a jdu na sportovni prohlidku budou mi brat krev a moc tak jak dlouho je to v moci? V krvy ? A jestli se na sportovni bezne prohlidce vubec delaji testy na drogy? Predem dekuji za odpoved a na tu prohlidku jdu za 3 mesice tak mam jse bat nebo ne? :D

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
odpověď na Vaší první otázku je poněkud složitá - závisí na vícero faktorech. Jednak na kvalitě drogy, také na množství Vámi vdechnuté drogy, na Vašem individuálním nastavení metabolizmu, na Vašem obsahu tělesného tuku atd. Nicméně lze předpokládat, že vzhledem k tomu, že píšete, že jste prvouživatel, pak v krvi Vám bude klesat hladina THC poměrně dost rychle. To samé platí i pro moč. Myslím, že v horizontu 3 měsíců se asi bát nemusíte...
Nevím, jaký sport děláte, z osobní zkušenosti vím, že se testování občas provádí, samozřejmě převážně před závody, startem apod. Pokud chcete mít jistotu, pak je možné si buď pořídit test v lékárně (v různých cenových hladinách, nicméně ty mohou být falešně pozitivní/negativní), nebo odnést vzorek moče do toxikologické laboratoře, která Vám udělá test jako samoplátci - tento test stojí cca 600,-. Nepíšete odkud jste (město), ale většinou jsou tyto laboratoře lokalizovány hlavně ve fakultních nemocnicích nebo větších nemocnicích obecně.
Každopádně, zkuste zapřemýšlet, jestli Vám to stojí za to užívat, jestli chvilkový benefit z užití stojí za úzkost z možných problémů... Nikdo Vám samozřejmě nemůže nic nakazovat, musíte si to promyslet jen Vy sám. Pokud budete potřebovat, neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec