pervitin
bara1
Dobry den pani Kordova,
Asi jsem to spatne napsala, ja bych byla moc rada kdyby se sel léčit hned. Ale manzel nechce, pujde tam pry v pripade, ze to nezvladne a uzije to znovu. A ja bych tomu uziti chtela nejak předejít a hlavne mu pomoct pretrpet tenhle stav unavy a hrozne neprijemny nalady co ma ted, kdyz si par dni nic nedal. Jde to nejak? Zkusim mu vysvětlit, ze by si mel nechat poradit od odborniku.. dekuju :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Báro.
Aha, tak to jsme se opravdu špatně navzájem pochopily, děkuji za upřesnění.
Je dobře, že to vnímáte takto, je rozumné obrátit se na pomoc hned a nečekat na později, leckdy se odkládání může protáhnout i na léta a to v případě závislostí opravdu není vhodné. Čím dříve se vše začne řešit, tím méně škod stačí závislost napáchat. Proto doporučuji neodkládat. I kdyby nechtěl partner, můžete se zatím obrátit na pomoc Vy a v osobním kontaktu si doplnit informace, poradit se jak komunikovat, motivovat, jakých chyb se vyvarovat, jak pomáhat tak, aby pomoc byla účinná a pro Vás bezpečná. Je toho opravdu plno co je vhodné vědět, ani to nelze shrnout do pár vět zde...
Kontaktní centrum
Kutnohorská 17 (naproti obch.centru Futurum)
Kolín
Google maps ZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 777847071
Email: kc@os-prostor.cz
Vedoucí zařízení: Monika Zienerová (dříve Dvořáková), Dis. Email: monika.zienerova@os-prostor.cz
Provozní doba: pracovní dny 9,00-18,00
Poradenství probíhá po předchozí telefonické (777 847 071) či osobní dohodě.
http://www.prostor-plus.cz/pomahame/k-centrum/
Přeji, ať se vše začne ubírat lepším směrem a Vám oběma dostatek sil!
V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK