mariuana a pervitin
nora
dobry den,prosim o radu,mam sdyna 22 let,ted jsem se dozvedela,že každy den kouri travu 2 až 4 denně a už 3 zkusil pervitin,bohužel on si mysli že to ma pod kontrolou,ale ja jsem uplbě jineho nazoru,proto vas prosim o radu,dekuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Noro.
Prozatím prostudujte základní informace pro rodiče, viz přiložený odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Dále bych doporučila spojit se s nějakým odborným zařízením a využít dalších poradenských služeb v osobním kontaktu. Je třeba vědět více informací o celkové situaci, tento internetový prostor má své omezené možnosti.
Zdali jste z Prahy, můžete se obrátit přímo na naši Poradnu pro rodiče, kontakt níže. Pokud žijete někde jinde, tak prosím napište znovu a uveďte, jaká větší města máte v dostupnosti, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Veškeré poradenské služby poskytujeme bezplatně a je třeba se na první konzultaci předem objednat na uvedeném čísle, případně přes email.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište.
S pozdravem MK